ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Bir+Bir

Τεύχος 22

Συνέντευξη με τoν Altug Akin 
Κατά τη διάρκεια της παραμονής μας στη Σμύρνη είχαμε μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση με τον δημοσιογράφο του πολιτιστικού περιοδικού Bir+Bir Altug Akin.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης αναλύσαμε τα αίτια της κρίσης στην Ελλάδα και τον ρόλο που θα έπρεπε να έχει το design και γενικότερα ο πολιτισμός για την έξοδο από αυτήν. Επίσης ενημερωθήκαμε για τον τρόπο με τον οποίο τα τούρκικα μέσα μεταδίδουν και αναλύουν την ελληνική κατάσταση. Ολόκληρη η συνέντευξη δημοσιεύθηκε στο τεύχος 22 του περιοδικού.

Έψιλον Ελευθεροτυπία

Τεύχος 1087

Συνέντευξη με την Όλγα Πετρούλια 
«Το “Crisis is a greek word” είναι κατ’ αρχάς μια πρωτότυπη έκθεση. Και το λέμε αυτό γιατί είναι η πρώτη φορά που κορυφαίοι Έλληνες δημιουργοί οπτικής επικοινωνίας, ενώνουν τις δυνάμεις τους για να αφηγηθούν μέσα από τα έργα τους την πραγματικότητα που βιώνουν καθημερινά στην Ελλάδα της κρίσης. Είναι όμως και κάτι παραπάνω από ένα απλό εικαστικό γεγονός. Είναι μια ευκαιρία να αποδείξουμε σε ολόκληρο τον κόσμο ότι η κρίση μπορεί και πρέπει να αποτελέσει μια ευκαιρία για δημιουργία.»

skai.gr

www.skai.gr

Άρθρο
«Η θετική πλευρά της Ελλάδας: «Crisis is a greek word» είναι ο τίτλος της παγκόσμιας πρωτοβουλίας των Ελλήνων σχεδιαστών, να αφηγηθούν την κατάσταση στην Ελλάδα της κρίσης. Με αφορμή τη συνεχιζόμενη ύφεση και την επέκταση αυτής σε ολοένα και περισσότερες χώρες, 50 από τους κορυφαίους Έλληνες δημιουργούς οπτικής επικοινωνίας, με περισσότερες από 1.240 διεθνείς και εθνικές διακρίσεις, συμμετέχουν για πρώτη φορά σε μια κοινή έκθεση με μοναδικό στόχο να μεταφέρουν το μήνυμα της δημιουργικότητας σε ολόκληρο τον κόσμο.»

+design

www.designmag.gr

Άρθρο
«”Crisis is a greek word” είναι ο τίτλος της παγκόσμιας πρωτοβουλίας των Ελλήνων σχεδιαστών, να αφηγηθούν την κατάσταση στην Ελλάδα της κρίσης. Με αφορμή τη συνεχιζόμενη ύφεση και την επέκταση αυτής σε ολοένα και περισσότερες χώρες, 47 από τους κορυφαίους Έλληνες δημιουργούς οπτικής επικοινωνίας, με περισσότερες από 1.240 διεθνείς και εθνικές διακρίσεις, συμμετέχουν για πρώτη φορά σε μια κοινή έκθεση με μοναδικό στόχο να μεταφέρουν το μήνυμα της δημιουργικότητας σε ολόκληρο τον κόσμο.»

Thinkdrops

www.thinkdrops.gr

Από τη Γωγώ Βουδούρη
«Μια έκθεση Ελληνικού design, που γεννήθηκε στην Αθήνα και θα ταξιδέψει σε 12 χώρες του κόσμου. Συμμετέχουν 50 δημιουργικά γραφεία της Ελλάδας, απ’ αυτά που έχουν δώσει εξαιρετικά δείγματα γραφής τα τελευταία χρόνια, πάνω από 1240 διακρίσεις, απ’ ότι μαθαίνουμε, με 52 έργα. Μπορεί να ακούγεται ουτοπικό σε κάποιους ή να μην έχει άμεσο αποτέλεσμα στην επίλυση καθημερινών προβλημάτων, αλλά μας αρέσει αυτός ο τρόπος σκέψης, και τον υποστηρίζουμε! Περιμένουμε με ανυπομονησία να γίνει η έκθεση και στην Αθήνα!»

metrogreece

www.metrogreece.gr

Από την Κέλλυ Φαναριώτη
«”Crisis is a greek word” είναι ο τίτλος της παγκόσμιας πρωτοβουλίας των Ελλήνων σχεδιαστών να αφηγηθούν την κατάσταση στην Ελλάδα της κρίσης. O εμπνευστής του project Χάρης Τζαννής σε συνέντευξή του στο metrogreece.gr δήλωσε τα εξής: “Βασική πηγή έμπνευσης, σύμφωνα και με τον τίτλο του project ”Crisis is a Greek word”, ήταν η ελληνική γλώσσα. Λέξεις όπως η “κρίση” ταξιδεύουν ανά τον κόσμο το τελευταίο διάστημα και περιγράφουν την κατάσταση που εμείς οι Έλληνες βιώνουμε. Σκέφτηκα λοιπόν να…”.»